30-04-2018
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Wystartowała kolejna edycja kampanii Warsaw Press „W trosce o seniorów”. Tym razem patronat merytoryczny objął Instytut Żywności i Żywienia. Partnerem medialnym Kampani jest Senior.pl.
W kolejnej już, 5. edycji znaleźć można najnowsze informacje z zakresu geriatrii, reumatologii, kardiologii czy żywienia. Dyrektor Instytutu Żywności i Żywienia Prof. dr hab. n. med. Mirosław Jarosz, główny ekspert ds. diety seniorów i twórca Piramidy Zdrowego Żywienia, przedstawił jej .
W tej edycji kampanii na dedykowanym portalu powstanie specjalna sekcja porad - ciekawostek żywieniowych dla seniorów prowadzona pod patronatem Instytutu Żywności i Żywienia. Prof. dr hab. n. med. Piotr Jankowski z Kliniki Kardiologii i Nadciśnienia Tętniczego poruszył kwestie chorób serca. Prorektor Uniwersytetu Jagiellońskiego ds. Collegium Medicum prof. dr hab. med. Tomasz Grodzicki omówił problemy z wśród starszej części społeczeństwa. Natomiast Kierownik Kliniki i Polikliniki Geriatrii prof. dr hab. med. Tomasz Targowski podzielił się swoją wiedzą na temat zespołu kruchości – nowego zespołu chorobowego typowego dla seniorów, a prof. dr hab. n. med. Eugeniusz Józef Kucharz wypowiedział się w kwestii dolegliwości i profilaktyki .
Kampanię wspiera też zaprzyjaźnione Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. O walce z osamotnieniem Seniorów opowiada dyrektor Joanna Mielczarek. Na temat popularnych aktywności fizycznych wypowiada się Prezes Kreatywnych Seniorów "Ruch i Zdrowie" Agnieszka Łochowska. Fundacja Aktywny Senior przedstawia również szczegóły swojej działalności aktywizującej osoby starsze.
Swoją obecnością zaszczyciła również artystka polskiej estrady Krystyna Prońko, która inspiruje swoją energią i pogodą ducha.
Kampania społeczna to kompendium wiedzy skierowanej do Seniorów. Poprzez udział wielu ekspertów przedstawimy im gotowe odpowiedzi na nurtujące ich pytania, związane z najczęstszymi problemami zdrowotnymi, z jakimi muszą się zmagać. Chcemy również zainspirować ich do czerpania radości z każdego kolejnego dnia i pokazać jak aktywnie mogą wykorzystywać czas. Kampania ma na celu pokazać im możliwości, jakie stoją otworem przed seniorem XXI wieku.
Wszystkie artykuły .
Więcej również .
Senior.pl jest partnerem medialnym Kampani.