Porady - pytania i odpowiedzi

2013-10-07 15:48 autor: Srebrzysta

4 426 odsłon

Excel w pakiecie Office 2003

W skoroszttach Microsoft Excel w Office 2003 nastąpiły zmiany kolorów.

Zauważyłam to po zainstalowaniu aktualizacji, jedna z nich dotyczyła Excela (nie pamiętam jaka).

Teraz w skoroszytach, które mam od kilku lat, widzę tekst w kolorach szarych (ciemne i jasne).   Jak sprawdzam daną komórkę  (formatuj .... ) to widzę tam właściwy kolor, natomiast w skoroszycie jest widoczny tylko ciemnoszary.

Co powinnam zrobić, żeby to zmienić ?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-12-02 12:01 autor odpowiedzi: dobrzezrobimy.pl

    Spróbuj zaznaczyc tekst , kliknij prawy klawiszem (formatuj), potem wybierz Czcionka i zmien na kolor czarny. Może Excelowi się  coś "pomyliło" po aktualizacjach. Czasem to pomaga

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

Zobacz także

DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOSTAŃ EKSPERTEM

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Styl życia

  • eSenior
  • Kultura
  • Ludzie
  • Wakacje
  • Pasje
  • Związki
  • Recenzje
  • Porady
  • Dyskusje

Na skróty

REKLAMA

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Komputery stacjonarne

Eksperci radzą

Ostatnio zadane pytania

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania