Szukaj pytań i odpowiedzi

Wpisz szukane słowa:

Np. emerytura, ZUS, uniwersytet trzeciego wieku
zobacz popularne tematy

  • WSZYSTKIE POPULARNE BEZ ODPOWIEDZI OCENIONE POZYTYWNIE NEGATYWNIE
  • Dodano 2015-09-12 00:57 przez Isabele

    Co zrobić z czekoladek z nadzieniem?

    Witam. Mam nietypowe pytanie. :) mianowicie chodzi mi o czekoladki na ktorych wystapil juz bialawy nalot. Poczestować takimi nie wypada a sama nie jadam zbytnio takich słodyczy. Moze ma ktos pomysl lub przepis na jakies ciasto lub deser z takich czekoladek? Niegdys spotykalam przepisy z uzyciem pral...

    kategoria: Desery

    POKAŻ

    3 odpowiedzi

  • Dodano 2015-08-07 11:14 przez sonatka

    Bąki gryzą konia

    Witam. Proszę o radę,  czym skutecznie odstraszyć bąki,które bardzo gryzą konia.  Do tej pory daję do owsa czosnek,który zresztą bardzo jej smakuje,  pryskam preparatem gotowym ze sklepu,drogim i nie skutecznym.  Przykro patrzeć,jak zwierzę się męczy.

    kategoria: Zwierzęta: pozostałe

    POKAŻ

    3 odpowiedzi

  • Dodano 2015-08-05 13:06 przez wiszymanska

    Jak usunąć adres mailowy z mojej poczty?

    Witam !Mam poważny problem.Mój wnuk zalogował się do mojej poczty wp.Jak ja otwieram, to tylko ukazuje się jego adres, a ja muszę za kazdym razem swój wpisywać. Próbowałam go usunąć, ale i tak ciągle wyskakuje jego adres. Jak ten adres wnuka usunąć z mojej poczty? Wnuczek próbował, ale też nie potra...

    kategoria: Internet

    POKAŻ

    1 odpowiedź

  • Dodano 2015-08-05 08:06 przez angru46

    Jaką pompę zastosować do studni głębinowej lustro wody na 10m

    Wydrążyłem na działce 30 m.studnie głębinową. Wodę mam na 10 m nie mam prądu na działce  Jaką pompę zastosowac. Sprawdzałem te pompy ssaco tłoczace w internecie,Może ktos ma inne rozwiązanie.

    kategoria: Ogród: porady

    POKAŻ

    1 odpowiedź

  • Dodano 2015-07-18 17:56 przez P.Ernest

    Wybór stacji telewizyjnej

    Powitam.Mamy teraz spore upały,jednego dnia pochmurnie zaś na dzień następny duszno i goraco.W ciągu dnia mam zasłonięte okna od strony promieni słonecznych , a otwarte od drugiej strony.Czesto chłodzę się chłodnym ręcznikiem.W takie upalne dni czas spędzam przy książce,choć czasem i telewizji.I tut...

    kategoria: Kultura i Sztuka: pozostałe

    POKAŻ

    2 odpowiedzi

  • Dodano 2015-07-18 16:06 przez La Loba

    Toner zamiennik do brother dcp 1512e

    Witam,moja wnuczka kupiła urządzenie wielofunkcyjne na allegro, skończyl sie toner i kupiła zamiennik TN 1030 i pojawił sie problem urządzenie nie "widzi"tonera"Wyświetla sie na ekranie komputera "używaj oryginalnych materiałów eksploatacyjnych"(jest to urządzenie wielofunkcyjne Brother dcp 1512e), ...

    kategoria: Komputery i Internet: pozostałe

    POKAŻ

    2 odpowiedzi

  • Dodano 2015-07-16 17:16 przez smiling

    Konkursy i zmowy uczestników

    jak to jest że na dane poprawnie  odpowiedzi ktoś daje ocenę negatywną , i tym sposobem kasuje odpowiadającego - czy ne może być tak, by to ktoś nadzorował, na przykład Eksperci? Przecież Oni mają wiedzę i w ich gestii to powinno być. Można ekspertów i tylko ekspertów do tego upoważnić. Są konkursy ...

    kategoria: Różności

    POKAŻ

    2 odpowiedzi

  • Dodano 2015-07-11 01:48 przez smiling

    Jak zrobić sok , nalewkę z cytryńca chińskiego

    Trzy lata temu posadziłem cytryńca chińskiego który teraz obficie zaowocował, niedługo będą zbiory .Proszę o dobre przepisy, co z tego zrobić, sok może nalewkę

    kategoria: Przetwory

    POKAŻ

    5 odpowiedzi

  • Dodano 2015-07-09 20:55 przez ryza1937

    Sporządzanie tekstu w oparciu o edytor Writer

    Ograniczam sie do meritu. Piszę tekst na stronie. Wzbogacam go o zdjęcie. Zamieszczam je po lewej stronie a OBOK chcę  pisac tekst. Kursor nie chce sie ustawic obok tylko zlatuje pod spód zdjęcia. Jak to zrobić by temu zapobiec i pisać tekst popprawej stronie zdjęcia? Pilnie proszę o praktyczną   po...

    kategoria: Komputery i Internet: pozostałe

    POKAŻ

    2 odpowiedzi

  • Dodano 2015-06-25 16:59 przez SylwiaS

    Pomocy! malutkie czarne robaczki zjadają mi miętę

    Dostałam od babci ze wsi miętę pieprzową razem z korzeniami do zasadzenia. zauwarzyłam że na liściach( szczegulnie przy łodydze) jest sporo małych robaczków(?). właściwie wyglądają jak paproszki. ok 1 milimetr. okrągłe(niektóre nawet miejsze). nie zauważyłam pod lupą żeby to miało jakieś nóżki. liśc...

    kategoria: Ogród: porady

    POKAŻ

    6 odpowiedzi

  • Strony: 1 ... 9 10 11 ... 20 ... 60 ... 94


Styl życia

  • eSenior
  • Kultura
  • Ludzie
  • Wakacje
  • Pasje
  • Związki
  • Recenzje
  • Porady
  • Dyskusje

Na skróty

3 202 pytań
10 204 odpowiedzi
952 komentarzy
85 ekspertów

REKLAMA



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie

Pytania bez odpowiedzi



Eksperci EKSPERCI TOP5



Aktywni użytkownicy

Artykuły

Tematy