18-09-2011
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Wódka Belvedere jako pierwsza polska marka rozpoczęła współpracę z (RED), charytatywnym projektem autorstwa lidera grupy U2, Bono.
W ramach współpracy we wrześniu na światowy oraz polski rynek wprowadzona zostanie limitowana edycja butelki Belvedere - (BELVEDERE)RED. Połowa zysku ze sprzedaży przekazana będzie na rzecz organizacji Global Fund stworzonej do walki z AIDS, gruźlicą i malarią w Afryce.
Światowym ambasadorem (BELVEDERE)RED został Usher, multiplatynowy artysta oraz pięciokrotny laureat nagrody Grammy. Wokalista wystąpił także podczas imprezy uświetniającej rozpoczęcie współpracy między firmą a fundacją.
(RED) współpracuje z najbardziej kultowymi, globalnymi markami, aby tworzyć specjalne linie produktów sygnowanych przez logo fundacji. Część zysku ze sprzedaży każdego takiego produktu przekazywana jest bezpośrednio do Globalnego Funduszu do walki z AIDS, gruźlicą i malarią. Do tej pory udało się przekazać ponad 170 milionów dolarów i pomóc 7,5 milionom chorych.