Strona głównaStyl życiaPolska wódka na rzecz charytatywnego projeku Bono

Polska wódka na rzecz charytatywnego projeku Bono

Wódka Belvedere jako pierwsza polska marka rozpoczęła współpracę z (RED), charytatywnym projektem autorstwa lidera grupy U2, Bono.
W ramach współpracy we wrześniu na światowy oraz polski rynek wprowadzona zostanie limitowana edycja butelki Belvedere - (BELVEDERE)RED. Połowa zysku ze sprzedaży przekazana będzie na rzecz organizacji Global Fund stworzonej do walki z AIDS, gruźlicą i malarią w Afryce.

Światowym ambasadorem (BELVEDERE)RED został Usher, multiplatynowy artysta oraz pięciokrotny laureat nagrody Grammy. Wokalista wystąpił także podczas imprezy uświetniającej rozpoczęcie współpracy między firmą a fundacją.

(RED) współpracuje z najbardziej kultowymi, globalnymi markami, aby tworzyć specjalne linie produktów sygnowanych przez logo fundacji. Część zysku ze sprzedaży każdego takiego produktu przekazywana jest bezpośrednio do Globalnego Funduszu do walki z AIDS, gruźlicą i malarią. Do tej pory udało się przekazać ponad 170 milionów dolarów i pomóc 7,5 milionom chorych.

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Umierać po ludzku
  • Akademia Pełni Życia
  • Fundacja ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych
  • Aktywni 50+
  • Oferty pracy