01-03-2016
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Od 1 marca Poczta Polska rozpoczyna realizację trzyletniego kontraktu na obsługę korespondencji sądowej. Tym samym zakończy się ponad dwuletnia obsługa świadczona na rzecz sądów przez InPost i Polską Grupę Pocztową. Poczta Polska w ciągu trzech lat obowiązywania kontraktu dostarczać będzie m.in. listy polecone nadane przez sądy.
Oferta Poczty Polskiej, narodowego operatora, zdobyła blisko 98 punktów na 100 możliwych w przetargu na .
Od listopada firma testuje aplikację „Mobilny Listonosz”, która będzie wykorzystywana na potrzeby obsługi korespondencji sądów. Już od początku marca w obrębie 76% kodów adresowych na terenie Polski doręczanie przesyłek sądowych będzie odbywało się z wykorzystaniem tabletów i dedykowanej aplikacji „Mobilny Listonosz”. Aplikacja jest przystosowana do wymogów Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczących Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru (EPO). Do końca sierpnia, zgodnie ze specyfikacją przetargową Poczta zapewni usługę EPO na obszarze 100% kodów adresowych.
dodatkowo pozwolą Poczcie na świadczenie usług finansowych, przyjmowanie płatności za rachunki, sprzedaż usług , doręczanie przekazów pocztowych.