03-12-2008
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Użytkownicy internetowego komunikatora Gadu Gadu mogą otrzymywać interesujące informacje dotyczące poradnictwa konsumenckiego z zakresu rynku telekomunikacyjnego, jak i pracy Urzędu Komunikacji Elektronicznej, bezpośrednio na swoje GG. Wystarczy napisać wiadomość na numer GG 853.
Numer GG UKE działa na zasadzie autorespondera, zatem informacje przesyłane są automatycznie, w zależności od wybranej przez użytkownika konkretnej komendy, z dostępnej listy komend dotyczących m.in. składania reklamacji czy polubownego zakończenia sporu w drodze mediacji.
Użytkownicy Gadu Gadu to przede wszystkim osoby korzystające z różnego rodzaju usług telekomunikacyjnych. Do nich właśnie kierowane jest GG UKE, będące kolejnym „pozaurzędowym” działaniem Prezesa UKE, mającym na celu dotarcie do jak największego grona konsumentów oraz zwiększanie świadomości praw przysługujących użytkownikom usług telekomunikacyjnych.
Wdrożenie Gadu Gadu jako formy komunikacji poprzedzono wielomiesięcznymi testami. Nr GG wyposażony jest w specjalny system masowej obsługi korespondencji - tzw. bot. Dzięki temu, możliwa jest szybka i sprawna obsługa nadsyłanych wiadomości od internautów.