Strona głównaStyl życiaWino, romans i Internet...

Wino, romans i Internet...

Jedna z francuskich firm produkujących wino postanowiła wypromować swój produkt w dość nietypowy sposób, postanowiła połączyć zakup artykułu z szansą na romantyczną przygodę.
Do każdej butelki "Soif de Coeur" (pragnienie romansu) dołączony jest kod, który wprowadzić można na specjalnej stronie internetowej i poznać kogoś, kto również szuka swej drugiej połowy. Logując się na wspomnianym portalu, nabywca wina musi podać swój wiek, płeć i kilka innych, niezbędnych do zaproponowania adekwatnego partnera, informacji.

Z opisywanej promocji korzystają najczęściej kobiety w wieku 30 – 40 lat, ale zdarzają się nawet osiemdziesięcioletni panowie.

Wino sprzedawane jest we Francji, Belgii i Szwajcarii, wkrótce ma być dostępne również w Japonii i Rosji.

Joanna Papiernik / Senior.pl

Zgłoś błąd lub uwagę do artykułu

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Poradnik-zdrowia.pl
  • Pola Nadziei
  • Kosciol.pl
  • eGospodarka.pl
  • Oferty pracy