05-06-2009
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
I wcale nie chodzi tu o niedzielne wybory, to „zaproszenie" stanowi ostrzeżenie przed następstwami palenia papierosów.
Pod hasłem „Zapraszamy do urn", 28 maja ruszyła ogólnopolska kampania antynikotynowa, realizowana w ramach działań CRM firmy Johnson&Johnson. Przedsięwzięcie ma na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat szkodliwości substancji rakotwórczych zawartych w dymie tytoniowym oraz uzmysłowienie, że palenie papierosów prowadzi do przedwczesnej śmierci.
W trakcie miesięcznej akcji layouty pokazujące urnę grobową zawisną na 1200 billboardach. W radio i telewizji będą emitowane spoty, a w Internecie prowadzona będzie akcja informacyjna.
Kulminacyjnym punktem akcji był zorganizowany - w Światowym Dniu Bez Tytoniu (31 maja) - przez Fundację „Promocja Zdrowia" marsz z udziałem zaproszonych artystów i polityków.