Strona głównaStyl życiaKlienci Poczty Polskiej za paczki i znaczki zapłacą kartą

Klienci Poczty Polskiej za paczki i znaczki zapłacą kartą

Rozliczenie za przesyłki pobraniowe, zakup znaczków pocztowych czy towarów handlowych w placówkach pocztowych – to tylko niektóre rozwiązania, z których od czerwca będą mogli korzystać klienci Poczty Polskiej. Do placówek pocztowych trafi 8,5 tys. terminali płatniczych. Usługa będzie dostępna we wszystkich placówkach własnych Poczty Polskiej. Obsługę kart płatniczych w placówkach Poczty Polskiej zrealizuje konsorcjum PKO Banku Polskiego i firmy eService.
Klienci Poczty Polskiej za paczki i znaczki zapłacą kartą [© pressmaster - Fotolia.com] Udostępnienie płatności bezgotówkowych ułatwi i przyśpieszy obsługę klientów oraz zwiększy komfort korzystania z usług oferowanych przez . Na przełomie marca i kwietnia planowany jest pilotaż w 200 placówkach a tzw. wdrożenie produkcyjne płatności planowane jest od 1 czerwca 2016 r. (do 30 czerwca wyposażone w terminale platnicze będą wszystkie placówki).

Opłaty bez limitów

Po wprowadzeniu transakcji kartą, klienci Poczty Polskiej będą mogli bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych opłat zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe).

– Będziemy akceptować mikropłatności. To oznacza, że za każdy towar i usługę zapłacimy kartą. Jesteśmy przekonani, że udostępnienie płatności bezgotówkowych ułatwi i przyśpieszy obsługę klientów oraz zwiększy komfort korzystania z usług oferowanych przez Pocztę Polską – mówi Łukasz Kulesza, dyrektor Biura Rozwoju Usług Finansowych w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska jako pierwsza na rynku polskim zaoferuje klientom w placówkach możliwość płatność kartą za paczki opłacane przy odbiorze (przesyłki pobraniowe). będzie akceptować płatności kartami VISA i MasterCard, w tym również realizowane w technologii bezstykowej (). Posiadacze kart zagranicznych banków będą mogli dokonać wygodnej płatności w walucie karty (usługa DCC).

Szeroki wachlarz usług

Dzięki zainstalowanym terminalom POS, klienci będą mogli skorzystać z szerszego wachlarza usług niż dotychczas. Dodatkowe usługi to m.in:
  • cash-back w ramach płatności kartą (usługa, dzięki której klient może wygodnie wypłacać w placówce pocztowej niewielkie kwoty pieniędzy (do 300 złotych),
  • wypłata gotówki. Usługa ta kierowana jest do osób, które często korzystają z możliwości wypłaty gotówki w okienku (nie tylko w celu zapłaty za usługi) oraz do mieszkańców mniejszych miejscowości, dla których placówka pocztowa jest bliższa i wygodniejsza niż bankomat,
  • doładowania telefonów komórkowych m.in takich operatorów telefonii komórkowej jak: T-Mobile, Heyah, TAK-TAK, Orange, Nju Mobile, Plus, Play, Telegrosik, LycaMobile oraz VirginMobile,
  • sprzedaż voucherów - unikatowych kombinacji znaków (Kod Elektroniczny), pozwalających na dokonywanie płatności w serwisach internetowych m.in.za usługi lub dostawy.

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Aktywni 50+
  • Akademia Pełni Życia
  • eGospodarka.pl
  • Hospicja.pl
  • Oferty pracy