08-01-2009
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Fundacja Dajesz Pracę PL wraz z firmą DEMO Effective Launching przygotowały kampanię społeczną mającą na celu nauczenie Polaków przywiązywania się do rodzimych produktów, a przez to osłabić skutki światowego kryzysu finansowego na polskim rynku. Akcja prowadzona pod hasłem „Bądźmy dumni z polskich produktów” ruszy jeszcze w pierwszym kwartale 2009 roku.
Kampania informacyjno - edukacyjna promująca polskie produkty ma wesprzeć rodzime firmy, wpłynąć na szybszy rozwój polskich produktów oraz zmienić mentalność Polaków, którzy nadal uważają je za coś gorszego.
Zdaniem prezesa DEMO Effective Launching i założyciela Fundacji Jacka Sadowskiego początek tego roku jest najlepszym momentem na organizację tego typu przedsięwzięcia, bo dotykający światową gospodarkę kryzys finansowy coraz bardziej daje odczuć się również w naszym kraju. Akcja ta ma uświadomić Polakom, jaki wpływ na rodzimą gospodarkę mają podejmowane przez nich codziennie decyzje zakupowe.
Pierwszym etapem kampanii będzie ogólnopolski program edukacyjny skierowany do pracowników polskich firm. Drugi etap to społeczna kampania promocyjna w mediach obejmująca telewizję, radio, prasę oraz Internet. Trzecim etapem będzie kampania reklamowa firm biorących udział w akcji bazująca na komunikacji kampanii społecznej.
Dotychczas udział w akcji potwierdziły firmy: Śnieżka SA, WSP Społem, Gerlach SA, Makarony Polskie SA, Grupa Atlas, Zelmer SA, Oceanic, Nowy Styl, Solaris Bus & Coach SA, Nałęczów Zdrój Sp. z o.o., Cedat i Gitary Mayones.